נשות העסקים של אבן יהודה תופסות פיקוד
דף הבית » חדשות בשרון » נשות העסקים של אבן יהודה תופסות פיקוד
ביקרו בכתבה: 1,659
סוף שבוע של עסקים באבן יהודה
בסוף שבוע שמשי, בבית יחיאל אבן יהודה, מועדון הנוער של בנא”י, התקיים יריד מיוחד במינו.
כרגיל, הנשים תפסו פיקוד והבינו שבימים שכל בעלי העסקים נפגעים, רק הן יכולות לעזור לעצמן.
וכך, במשך שלושה ימים ותוך זמן קצר הפיקו יריד עסקים המוקדש כולו לנשות העסקים של אבן יהודה.
המקום התמלא בדוכנים של מיצים, תכשיטים, עיסוי, טקסטיל, אופנה, אקססוריז, אופנה ועוד ועוד.
נשות העסקים סיפרו כי במשך הסופ”ש הן הרגישו שהגלגלים חזרו לנוע.
ישבנו לשיחה קצרה עם לימור גיל שני, מנהלת קהילת הנשים של אבן יהודה “נשים ועסקים אבן יהודה” כבר 10 שנים.
זוהי קהילה שמטרתה קידום נשים בעלות עסק עצמאי באבן יהודה, קבוצות נטוורקינג, הדרכות, מפגשי העשרה, אירועים, פלטפורמה פרסומית ועוד.
השרון נט:
הי לימור, כל הכבוד על מה שהרמתן, איך עלה הרעיון?
לימור גיל שני:
הרעיון ליריד עלה במהלך מפגש הנטוורקינג של נשים ועסקים אבן יהודה שנערך שלושה שבועות אחרי השבת השחורה.
במהלך המפגש נשים בעלות עסקים שיתפו שהן לא מצליחות להניע את העסק. מצב הרוח הקשה, העצב, חוסר הוודאות והמלחמה, גרמו להן לקושי גדול בפרסום ושיווק.
סיגלית בראנץ, מירית נאור ציטרון ויעל אללוף שהובילו את המפגש, הזכירו לכולן שיש להן חובה אישית משפחתית קהילתית ואפילו כלפי המדינה, להניע את גלגלי הכלכלה ועודדו אותן לחזור לעשייה שאינה רק התנדבות.
השרון נט:
ומשם נבט לו הרעיון?
לימור גיל שני:
בסיום המפגש כבר ניתן היה להרגיש את האנרגיות משתנות והגלגלים מתחילים להניע.
כמה ימים אחר כך, החלטתי לתת עוד דחיפה ולעודד את הנשים בקהילה לשווק ולחזור לעסקים ובתוך כמה ימים יחד עם צוות מתנדבות מופלאות, הרמנו את היריד כשהסלוגן שמלווה אותו לצאת ולהרגיש בבית מתאר בדיוק את מה שקרה שם בפועל.
השרון נט:
לאחר שלושה ימי היריד, איך את מסכמת?
לימור גיל שני:
מאות אנשים שרק חיכו להזדמנות לצאת מהבית, להיפגש ולפרגן לעסקים הגיעו לבית יחיאל.
ביריד השתתפו מגוון רחב של עסקים שמכרו את המוצרים ואף הציגו את השירותים שלהן.
הנשים שהציגו סיכמו את היריד כהצלחה גדולה ורובן כבר שריינו ביתן ליריד הבא
לרוב היו מכירות יפות וגם אלו שמבחינה עסקית הצליחו פחות, אמרו שהחשיפה וההזדמנות להכיר ולפגוש תושבים בקהילה הייתה עבורם לא פחות חשובה.
השרון נט:
מי הנפשות שפעלו מאחורי הקלעים?
לימור גיל שני:
מגיע פרגון למספר אנשים שבלעדיהם זה לא היה קורה:
נופר כצמן שלמרות שבעלה במלחמה ועם 4 ילדים קטנים, הובילה את הצוות, תכננה וגרמה לכל זה לקרות.
רחלי ליסר אחראית על המיתוג המקסים שאי אפשר היה לפספס אותו ברחבי הרשת והמושבה.
מיכל זילברשטיין, מעצבת הפנים, עשתה קסמים והפכה את בית יחיאל ליפה מתמיד.
הילה יחימוביץ קדמון, מנהלת סושיאל, דאגה שכולם ייראו וידעו על היריד ונראות מקסימה ברשת.
עזרו בפרויקט גם מורן יחימוביץ, יעל אללוף, גליה טג’ר שהובילה מפגש מדיטציה ועוד חברות של לימור שתמיד נמצאות שם כשהיא צריכה את עזרתן.
ואבי קרוננפלד, פעיל חברתי עם לב גדול שמנהל את בית יחיאל ודואג לפעילויות חברתיות למען הקהילה.
השרון נט: כבוד. מה הלאה?
לימור גיל שני:
חנוכה בפתח, כבר שוקדת על היריד הבא.
לחצו לשיתוף: